مشاوره و راه اندازی فست فود و غذایی فرنگی و ساندویچی 

دومین بخش از مراح راه اندازی رستوران و فست فود 

همانطور که در بخش اول گفته شد برای به سود رسیدن در کسب کار رستوران باید دید بلند مدت داشت .

زیرا یکی از عوامل موثر و موفق شدن در کسب کار رستوران "خلق یک برند " و اعتبار دادن به آن برند می باشد .

برند چیست و خلق آن به چه صورت می باشد ؟

به زبانی ساده تر برند یعنی هویت کسب کار شما و خلق یک برند یعنی مشخص کردن : 

_ یک نام تجاری 

_ لوگوی مخصوص 

_ طراحی خواص 

_ رنگ بندی 

_ چاپ و بسته بندی 

_ پیام یا شعار 

که میبایست تمام این گزینه ها مرتبط با کسب کار شما و هدف شما با دقت انتخاب شوند .

مرحله بعد از "خلق برند" "اعتبار دادن به برند" هست . 

اعتبار دادن به برند یعنی یاد آوری نام نیک و کیفیت خوب نزد مشتری نهایی شما .

یکی از ابزاری که شما را در اعتبار دادن به برند تان کمک می کند تبیغات موثر و تعیین بازار هدف تان می باشد . 

 

یکی از ارزان ترین و بهترین روش های تبلیغاتی موثر در رستوران و کار های خدماتی فرمول زیر می باشد : 

کیفیت خوب + سرویس دهی خوب =بهترین تبلیغات موثر نزد مشتری.

مرحله بعد از خلق یک برند برای رستوران انتخاب پرسنل می باشد که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت. 

مشاور و راه انداز فست فود و رستوران فرنگی در تهران د شهرستان ها 

09122507635

مهندس بهزاد سلامت بخش 

اینستاگرام : 

consultant_behzad_salamat