مشاوره و راه اندازی فست فود و غذایی فرنگی و ساندویچی
دومین بخش از مراح راه اندازی رستوران و فست فود
همانطور که در بخش اول گفته شد برای به سود رسیدن در کسب کار رستوران باید دید بلند مدت داشت .
زیرا یکی از عوامل موثر و موفق شدن در کسب کار رستوران "خلق یک برند " و اعتبار دادن به آن برند می باشد .
برند چیست و خلق آن به چه صورت می باشد ؟
به زبانی ساده تر برند یعنی هویت کسب کار شما و خلق یک برند یعنی مشخص کردن :
_ یک نام تجاری
_ لوگوی مخصوص
_ طراحی خواص
_ رنگ بندی
_ چاپ و بسته بندی
_ پیام یا شعار
که میبایست تمام این گزینه ها مرتبط با کسب کار شما و هدف شما با دقت انتخاب شوند .
مرحله بعد از "خلق برند" "اعتبار دادن به برند" هست .
اعتبار دادن به برند یعنی یاد آوری نام نیک و کیفیت خوب نزد مشتری نهایی شما .
یکی از ابزاری که شما را در اعتبار دادن به برند تان کمک می کند تبیغات موثر و تعیین بازار هدف تان می باشد .
یکی از ارزان ترین و بهترین روش های تبلیغاتی موثر در رستوران و کار های خدماتی فرمول زیر می باشد :
کیفیت خوب + سرویس دهی خوب =بهترین تبلیغات موثر نزد مشتری.
مرحله بعد از خلق یک برند برای رستوران انتخاب پرسنل می باشد که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت.
مشاور و راه انداز فست فود و رستوران فرنگی در تهران د شهرستان ها
09122507635
مهندس بهزاد سلامت بخش
اینستاگرام :
consultant_behzad_salamat
بسیار اموزنده