مشاور راه اندازی فست فود و غذای فرنگی وساندویچی

مشاور راه اندازی فست فود و غذای فرنگی وساندویچی - سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در صنعت فست فود و غذا

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

مشاوره راه اندازی فست فود و غذای فرنگی و ساندویچی

مشاوره و راه اندازی فست فود و غذایی فرنگی و ساندویچی 

دومین بخش از مراح راه اندازی رستوران و فست فود 

همانطور که در بخش اول گفته شد برای به سود رسیدن در کسب کار رستوران باید دید بلند مدت داشت .

زیرا یکی از عوامل موثر و موفق شدن در کسب کار رستوران "خلق یک برند " و اعتبار دادن به آن برند می باشد .

برند چیست و خلق آن به چه صورت می باشد ؟

به زبانی ساده تر برند یعنی هویت کسب کار شما و خلق یک برند یعنی مشخص کردن : 

_ یک نام تجاری 

_ لوگوی مخصوص 

_ طراحی خواص 

_ رنگ بندی 

_ چاپ و بسته بندی 

_ پیام یا شعار 

که میبایست تمام این گزینه ها مرتبط با کسب کار شما و هدف شما با دقت انتخاب شوند .

مرحله بعد از "خلق برند" "اعتبار دادن به برند" هست . 

اعتبار دادن به برند یعنی یاد آوری نام نیک و کیفیت خوب نزد مشتری نهایی شما .

یکی از ابزاری که شما را در اعتبار دادن به برند تان کمک می کند تبیغات موثر و تعیین بازار هدف تان می باشد . 

 

یکی از ارزان ترین و بهترین روش های تبلیغاتی موثر در رستوران و کار های خدماتی فرمول زیر می باشد : 

کیفیت خوب + سرویس دهی خوب =بهترین تبلیغات موثر نزد مشتری.

مرحله بعد از خلق یک برند برای رستوران انتخاب پرسنل می باشد که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت. 

مشاور و راه انداز فست فود و رستوران فرنگی در تهران د شهرستان ها 

09122507635

مهندس بهزاد سلامت بخش 

اینستاگرام : 

consultant_behzad_salamat

۰۶ فروردين ۰۰ ، ۲۲:۰۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاور راه اندازی فست فود در تهران

مشاور و راه اندازی فست فود و غذای فرنگی و ساندویچی

مشاوره و راه اندازی فست فود و غذای فرنگی در تهران  

مراحله راه اندازی رستوران و فست فود

 برخلاف ظاهر رستوران داری که اکثر عوام فکر می کنند شغلی آسان و پر درآمد هست باید به استحضار برسانم که شغل رستوران داری  شغلی سخت و به همراه مسئولیت زیاد و با حاشیه سود بسیار پایین می باشد. 

 

اما چه چیزی این کار را برای یک رستوران دار جذاب میکند!؟ 

عشق و علاقه و صبر رستوران دار نسبت به شغلش و همچنین خدماتی که به مشتری ارائه میدهد و رضایتی که از مشتری دریافت میکند ، باعث می شود تا یکی از بهترین کسب کارها برای او باشد.

 

اولین بخش از مراحل راه اندازی رستوران و فست فود 

برخلاف بعضی از کسب کار های دیگر ، یک سرمایه گذار در کسب کار رستوران باید دید بلند مدت حداقل 5 ساله نسبت به کسب کار خود برای سود دهی داشته باشد . 

زیرا یکی از عوامل موفق شدن در کسب کار رستوران "خلق یک برند"و "اعتبار دادن به آن برند" میباشد.

 

"برند" و "برندینگ" چیست و خلق ان بچه صورت می باشد! 

مطابق با تعریف انجمن بازار یابی ( AMA آمریکا ) هویت یک برند یا همان برندینگ مجموعه ای متشکل از اسم ، لوگو ، علامت یا مشخصه ، طراحی ، رنگ بندی و یا ترکیبی از آنهاست که برتری ها وخدمات هر تجارتی را هویت میبخشد. 

 در اصل یرندینگ تفاوت های شما را با شرکت های دیگر مشخص می کند. 

بنابر این برندینگ درباره رقابت بر سر مشتری و تشویق آنها بر سر انتخاب خدمات و محصولات شما در میان رقبا نیست ، بلکه ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به تجارت خود در مشتریان است ، تا جایی که رفع نیاز های خود را در گرو مراجعه به شما بدانند. 

 

 

راه اندازی فست فود و رستوران فرنگی در تهران و شهرستان ها

09122507635

مهندس بهزاد سلامت بخش 

اینستاگرام :

CONSULTANT_BEHZAD_SALAMAT

 

۰۲ فروردين ۰۰ ، ۱۶:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاور راه اندازی فست فود در تهران